Hatice-1233 Oğlum 3 yaşında kızım 11,5 aylık bu zamana kadar hiç zorlanmadım çünkü ikisi de çok uyumlu çocuklar bu zamana kadar ne uykusuzluk ne gaz sorunu ne atak ne sendrom ne kardeş kıskançlığı hiçbirini yaşamadım öyle ağlayan çocuklar da değil uykuları düzenli oyuncaklarıyla vakit geçirmeyi severler etkinlikler yaparız oğlumu herşeye dahil ederim beraber vakit geçirmelerini sağlarım sosyal bir hayatımız var etrafımız çok çocuklu her gün mutlaka gelenimiz gidenimiz olur her gün hava ne kadar soğuk olursa olsun sabah ve akşam üstü olmak üzere iki defa park yaparız buna rağmen yorulmuyorum zorlanmıyorum herşeye yetişiyorum 😊 bence zorluk kısmı çocuktan çocuğa değişiyor