Fatmabakanay Kızlar sabah 9da sezeryan ile doğum olacak 6da uyanmam lazım ama saat 2 olmuş uyuyamıyorum stresten dua edin benim için 🥹 bende sizler için edeceğim ☺️
Mrs_Demir Fatmabakanay kaç haftalıksınız ve dr kaç haftada gün verdi acaba sağlıkla kucağınıza Alırsınız İnşAllaj
Fatmabakanay Mrs_Demir 38+2 yim doktorum 37 ye girerken sezeryan günü verdi bu hafta içinde herhangi bir gün seçebilirsiniz demişti
Fatmabakanay Sumeyye7322 ilk doğumum da sezeryan olmuştu bu da sezeryan olcak mecbur ssvdye cesaret edemedim ☺️
ayse1000 Allah kolaylıkla sağlıkla kucağına almayı nasip etsinn kendini strese sokma kavuşma ya saatler kalmış 🌸
Mrs_Demir Fatmabakanay teşekkür ederim bende 36+1 oldum 9 gün sonra randevum var bu 2. Gebeliğim ama ilki biraz ani sezeryan olduğu için bide biraz karmaşık o yüzden sordum sanırsam bu gittiğimde banada gün verir gibi
Sumeyye7322 Fatmabakanay nasıl peki sezaryen bende olacağım da ayaklananildiniz mi hemen normal fogum korkum var o yüzden sezaryen olcam
1Kader1 Allahh Sağlıkla kucağına almayı sonrada misler gibi büyümeyi nasip etsin inşallaahh, aynı bedende son gününüz stres olmak yerine tadını çıkarmayı deneyebilirsin yarın ona sarılacağını düşüüün 😍
yrnonr Benimde 9da doğumum var ilk sezeryanım ilk hamileliğim uyuyamıyorummm heyecandan korkudan 🙏🏻🙏🏻
Fatmabakanay Sumeyye7322 herşeyim çok güzel geçti sadece gazımı çıkartamadım lavman yaptılar onun haricinde herşeyim güzel geçti korse kullanmaya başladım direkt onun sayesinde ayaklandım herkese tavsiye ederim banada doktorum önerdi ☺️