37+5 im az önce iç
Çamaşırımda 2 damla kadar kahve lekelenme gördüm bebeğim oynuyor o iyi elhamdulillah ama bu neden olmuş olabilir oğlumda hiç böyle bişey yaşamamıştım doğum mu başlıyor acaba ama nişan gibi değildi damla damlaydı kan kırmızısı değil kahvemsiydi acile gitsem mi yarın doktoruma mı gitsem