Merhaba kızlar ben 41+2 oldum ama ne bir sancım ne de suyum geldi doktor bir şey olmazaa pazartesi yatışını yapacağım dedi çok korkuyorum suni sancı mı olucak yoksa sezeryan mi süreç nasıl ilerleyecek aklımda bir sürü soru kendi sancımla doğuma gitmeyi çok istiyordum ama nasip olmadı bundada vardır bir hayır hayırlısı olsun diyip yarın nası ilerliycek onu merakla bekliyorum dualarınızı eksik etmeyin🌸🙏