Hasret18ayaz bende çok kötüyüm dün diş hastanesine aciline gittim dayanamadım antibiyotik ve parol plus verdiler onun üzerine şükür iyiyim biraz antibiyotiği 6 saatte bir alacaksın demişti kendi doktorunla konuşup bebekte bir sıkıntı olmadığına dair bi izin kağıdı istersen de kanal tedavi veya çekim yaparlar demişti