Ilos96 Merhabalar Bursa şehir hastanesinde doğum yapanlar var mı ? Doktorlar nasıldı muayeneler nasıl sezaryen doğum yapanlar nasıl geçti ? İnegöl’de oturuyorum ama şehir hastanesinde doğum yapmayı planlıyorum merak ediyorum nasıl olduğunu
elanurrerarslann-44 ozlemprlk16 bende sezeryan olucam orda gün verdiler mi sana kime gidiyosun doktor
elanurrerarslann-44 ozlemprlk16 hayırlısı olsun saglıkla al bebeğini kucagına inşallah bende 36 hafta oldu yarın gidicem inşallah gün verirler bakalım
Hilalgg Kız bende bursadan inegöle geliyorum cihangire kontrole doğumu da orda yapçam burda şehir hastanesinde doğum yapanlar memnun ama ben cesaret edemedim bildiğiö doktora gitmek istedim bide zaten inegöldr doğum yapmam gerekiyor diye