Aysedgn35 merhaba canım iki arkadaşım orda doğum yaptı. Biri kapısından dahi geçmek istemiyor adını bile duymaya katlanamıyor, biride çok memnun. Çünkü ilk arkadaşım doğuma yakın doktoru bırakıp gitti meğer bebeğin suyu azalmış sonrasında geç farkettiler bebek 10 gün küvezde kaldı baya sıkıntı yaşadı. Diğeri henüz doğum yapmadı ama trioid de olduğu için o hastanede hem bebek sürecini hemde triodini devam ettiriyor. Bende hep can hastanesine gidiyordum diğer sağlık problemlerim için ama diğer arkadaşım çok etkilediği için doğumu izmir konak Medical Park ta yapmaya karar verdim. Doktoru ve hastaneyi chat cpt de can hastanesi ile kıyasladım hatta 🙈 şimdi süreci medikalde devam ettiriyorum doğum fiyatı için sorup döneceğim sana