tugceci Ben de 6+5deym az önce acilden döndüm, iki gündür khverengi lekelenmem var, muane oldum aktif kanamam görünmüyor, ama lekelenme fazlalaşırsa tekrar gel dediler cok korkmuştum daha kalp atışlarını duymadık. Umarm en kısa zamanda geçer bu süreçlermiz