Assenas Selam anneler ❤️nasıl gidiyor hamilelikler? Bebiş 29+3 oldu, biraz karın ağrısı yaşıyorum bu gün, çok şükür el ayak şişmesi vs olmuyor ama gaviscon kankim ile birlikte uyuyorum mide yanması çok oluyor 🥹 sizde durumlar nasıl?
gcagan Assenas mide yanmasi ve sürekli lavabo sorunu cok zorluyor 🥲 biraz once baktm da 77 gunumuz kalmis çoook cbk gecmis ya
ftmaErn Assenas selam bende 29+2 oldum benimde bel ağrım oluyor ve aynı miğde yanmam çok olmaya başladı ve daha fazla ağırlaştığımı hissediyorum
Assenas 616171_ ben bazen uykumdan uyanıyorum yemek borusu yanması yüzünden, dayanamıyorum bir yudum gaviscon içiyorum 🥹
Assenas edagll bende nedense henüz hiç olmadı kramp ağrı vs. Çok soda içiyorum belki de ondandır her gün 1 kesin, bazen 2 içiyorum magnezyum vs olabilir
Assenas gcagan benim 73 kalmış, 99 u hatırlıyorum sonrasını hatırlamıyorum çabuk gelmişiz 70’lere 😂 herhalde 60’dan aşağı geçmek bilmeyecek 🫠
Assenas ftmaErn ben de bu gün penguen yürüyüşüne geçtiğimi farkettim, son 1 ayda göbeğim çok büyüdü kalan 2 ayda ne olacak kim bilir 🥹
Suracobann Assenas merhaba güzel anne bende 30. Haftaya girdim az önce 🙏🏻👼🏻 gaviscon benimde kankam ve 2 litrelik su mataram 😂 tek sıkıntım yattığım yerde dönerken kasıklarımda acı oluyor, kalktığımda ilk adımı zor atabiliyorum. Birde arada olan bel ağrım oluyor 🥲
Assenas Suracobann mataramı yazmayı unutmuşum çok haklısın 🤔🫶🏻 bu gün hiç bişeyim yok sabahtan beri geziyorum temizlik va yaptığım zaman çok belim ağrıyor 😂
edagll Suracobann Ya tam nasıl amlaysam bilemiyorum Ağrıyor yanıyor şuan iki ayagim da Uçuyorlar sanki 🤷Uyutmuyorlar uyuyamıyorumm
Melekk_1 Assenas bizde 30 haftalık olduk, rahim kemiğimi oluyr ayağa kalkarken sağa sola dönerken aşırı zorlanıyorum. Ve bugün çok kötü kusma yaşadım
Assenas Melekk_1 geçmiş olsun 🙏🏻 kusma ben yaşamadım çok şükür mide bulantım ilk trimesterde çok oldu ama hiç kusmaya müsaade etmedim hep galeta ve kurumuş ekmek kemirdim 🥹 bu zamanlarda daha da zor oluyordur karnına kramp vs girmemiş olsa bari 😔
Poncikler Assenas bende 30+4 günlüğüz bzn halim olmuyor için oturunca bebek sanki göbeğimin üst tarafına çıkıyor ve oturmama izin vermiyor canım acıyor biraz midem iyi çok şükür
Gulsahkaya36381 28+2 den selamlar sezeryan olacagi icin ocak annesiyim inşallah. Bendede bel agrisi egilip kalkarken zorlaniyorum ve mide yanmasi artik agirlastigimi hissettim nefes darligi oluyor bizdede durumlar boyle sag salim kucagimiza alalim inşallah ☘️
Assenas Gulsahkaya36381 amin inşallah sağlıklı sıhhatli olsun bebişlerimiz, bizler de öyle 🙏🏻 ben hala inkar ediyorum ağırlaşmadım diyorum ama biraz hızlı yürüyünce hemen nefesim kesilmeye başladı. Aldığım 9 kg den ötürü de olabilir 🫣😂
ftmaErn Sonay-123 ben 32 de kıyafetleri yıkamaya başlamayı düşünüyorum ondan sonra da yavaş yavaş ütü daha sonra da çantayı hazırlarım diye düşünüyorum inşallah
Sonay-123 ftmaErn bana hadi yap bitir diyorlar ben erken diye başlamak istemedim ama ansızın doğum olur diye baskınyapıyo herkes ben çocuk alışveriş bitti gibi ama kendime başlamadım daha alsam mı ki bilmedim
Minikklerinannesi5 30+6 dan merhaba hepinize 🌸 benimde bel ağrım, mide yanması ve nefes darlığı sorunum var. Bu zamana kadar hızlı ilerledik ama şu günler geçmicekmiş gibi geliyor 😐 Alllahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🥰
Cisemdnc Bende 30+2 oldum bu iki hafta içinde alışverişi halledip çantamı 33 de halletmeyi düşünüyorum sanırım açılmam var benimde çok mide yanması bulantı ve iç bacaklarımda ağrım oluyor artık çok sıkıldım hamilelikten bi an önce bitsin istiyorum
Assenas Cisemdnc bazen ben de düşünüyorum 9-10 ay çok uzun geliyor 5 ayda meyve gibi olgunlaşıp doğsalar keşke 😂😂 sonra dur diyorum kendime duanın da hayırlısı olsun 🙏🏻 zamanında sağlıklı gelsinler inşallah ❤️
mervedmrcn Assenas tam 29 haftalığız artık eğilip kalkmak yatakta dönmek zorlaşmaya başladı, yoğun şekilde rahim ağrısı çatı kemiği ağrısı çekiyorum belime sırtıma vuruyor 🥲 mide yanması level atladı artık boğazımla birlikte yanıyor😂 kafası aşağıda hanımefendinin ama keyfi yerinde çok şükür 🤲🏻 biraz erken mi döndük ne
ZynpHA mervedmrcn Ayni şeyleri yaşıyoruz resmen.Kiz olacak benim de inşallah. Annem kizlar ağır olur diyor .Rabbım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲
Assenas mervedmrcn bizimki sürekli yer değiştiriyor. Bence yerleşmemiştir daha sizinki de, bir an bakıyorum kaburgalara doğru tekmeliyor bir kaç saat sonra vajinaya doğru 3+1 evin tadını çıkarıyor şu haftalarda 😂 stüdyo dairesine dönünce göreceğiz bakalım kim neler yapabiliyor 😂
Suracobann edagll magnezyum kullanıyor musun ben de yatarken dönemediğim için kasık acısından doktorum magnezyumu artırmıştı günde 3 tane içiyordum
bboran 29+4 oldum bende artık agırlaştığımı hissediyorum sürekli idrar problemi ve kasık agrısı oluyor arada valla en zor dönemmiş 3. Trimester