Dün sabah aşırı derece de sancılarım vardı. Yakından takip edicez seni dediler ve yatış verdiler şimdi 35+6yım. Ama 1 buçuk hafta geriden geliyor. Açılmam yok. Yatisdayim suan hala ne olacak bilmiyorum. Dua edin vaktin de gelsin sancılarım bitsin 🙏🏻🌷🙏🏻😔😔😔😔