Seda_2516 Merhabalar troid yavaş çalıştığı için gebeliğim riskli gebelik diye geçiyor ilk gebeliğimde böyle bir sorun yoktu 2.sinde var acaba sezeryan mı olur tekrardan ilk gebeliğim sezeryan olmuştu devlet hastanesinde doğum olmuştu
Seherkarakoc Seda_2516 eltimde tiroid sıkıntısı vardı hamileliği boyunca ilaç kullandı ve normal doğum yaptı iki kere hemde. Doktorunuza danışın illaki ilaç verir sezaryan olucak diye bı şart yok
Rabiaa3404 Seda_2516 tiroit yavaşligi bende de var sezeryanla alakası yok fakat sizin ilki sezeryan olduğu icin ikincide sezeryan olur yüksek ihtimal
Katya1 Seda_2516 bende troid hastasıyım her sabah ilaç kullanıyorum gebelikte ilacın dozunu arttırıyorlar sadece. Çok şükür bir sıkıntım olmadı her ay düzenli muayene edilmek gerekiyor gebelikte troid hastalarının.
Seda_2516 Rabiaa3404 devlet hastanesinde genelde normal doğuma öncelik verdikleri için kafama takıldı ondan dolayı korkuyorum açıkçası🤦🏻♀️