Buglemyumakgur Kızlar vajinamda şişlik var oturup kalkarken çok zorlanıyorum yarın randevu aldım 27 haftalık hamileyim yaşayan var mı ? Doktor nelere bakıyor ? Kan ve idrar tahlili istiyor mu öğleden sonra randevum çok ağrı yapıyor bir de
Canss35 Buglemyumakgur bebek rahime baskı yaptığı için oluyor diye biliyorum bende de olmuştu çünkü özellikle uzanıp kalktıktan sonra filan baya ağrıyordu ama smdi azaldı biraz daha bide soda vs için magnezyum eksikliğinden de olabilir
Buglemyumakgur Canss35 ayyy umarım öyledir çünkü yatamıyorum bile şişlikte var açıkcası endişelendim ağrıyor durduğu yerde
buketozay Kızlar ben 19 haftalık hamileyim şimdiye kadar enfeksiyona hiç bakılmadı ama bu hafta uzanırken vajinamda ara ara yanma oluyor cızlama oluyor ama idrar yaparken birşey yok diye doktor enfeksiyona bakmıyor bu durum normal mi