Kızlar selam 25 haftalık gebeyim 21 hafta iken rahim ağzım 39mm idi bir hafta sonra detaylıda rahim ağzımı 30mm ölçmüştü doktorum takip önerdi iki hafta sonra gel dedi gittiğimde 27 mm ye düşmüş erken doğum olacak muhtemelen dedi sıvın da alt sınıra yakın zaman geçtikçe daha da azalacak muhtemelen erken doğuracaksın dedi çok korkuyorum ilaç falan vermedi henüz iki
hafta sonra detaylı usg istedi ayağa kalkma iş yapma dedi yaklaşık iki haftadır yatıyorum ama kendimi sürekli dinler oldum en ufak şeyi kafama takıyorum ara ara rahimde batmalar oluyor neyse ki kızım tekmeleyince rahatlıyorum öneriniz var mı yaşayan var mı dinlenmekle uzar mı