b-bg kızlar normalde 36 numara ayakkabı giyiyorum şu an 38 numara oluyor arkadaşım doğum yapalı 4 ay oldu hala küçülmedi kaldı büyümw diyo küçülmez mi ayaklarım
Canss35 b-bg şuan ödemli olduğu icindir bunu dogumdan sonra anlarsnz buyuyup buyumedigini. Benimde ilk kızımda ayağım bir numara büyüdü mesela.