ozgurrce kızlarr herkese merhaba tek yumurta ikizi anneleri olarak dertleşelim istiyorum ne dersiniz? ben 7+2 deyim 5cm kistim var ve kistim günden güne büyüyor,,
simge_a ozgurrce ikiz olduklarını ne zaman öğrendiniz acaba? Kaçıncı haftada 😍 gözünüz aydın sağlıkla kucağınıza alın minişlerinizi 🧿
Mftt ozgurrce merhaba canım benim de 7+2 çift yumurta ikizi bulantım 1 hafta oldu ve durdu? Sizin bulantınız varmı
QueenMommy ozgurrce Merhaba beta hcg kaçtı benm beta hcg çok yüsek çıkmıstıda tek kese görümdü korkuyorum ikiz olmasından
ozgurrce Birikii kaç haftalıksınız inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız 🥹 çok duygusal yaptı ikiz anneliği beni
ozgurrce SH- evet ikisini de duyduk birisi karın duvarına daha yakın old için daha net duyduk ama diğeri daha içerde old için daha az duyduk
SH- Bende tüp bebekle tek yumurta ikizlerine hamile olduğumu öğrendim çok şaşırdım ve kalp atışını net hala duyamadık 8 veya 9. Haftalarda duyulduğu olur mu acaba
ozgurrce SH- inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız 🥹 biz 7.haftada duyduk ama biri karın duvarına daha yakın diğeri daha içerde old için içerdekini tam duyamadık
SH- ozgurrce sizde inşallah kucağınıza sağlıkla alırsınız ben çok korktum duyunca şaşırdım doktorumda çok sevinmedi o yüzden içimde korku kaldı dün farklı doktora gittim biri görünüyo biri daha yavaş atıyo dedi ama dinletmedi
ozgurrce SH- doktor görünüyor dediyse bence duymak için acele etmeyin kendinize çok iyi bakıp psikolojinizi iyi tutun, normal hamileler 1 dikkat ediyorsa sizin 5 dikkat etmeniz lazım her şeyinize
SH- ozgurrce evet bu da beni çok geriyor doktorumda söylediğinde ikiz olayını sevinerek söylemedi benimde çok moralim bozuldu kalp atışınıda duyamayınca artık haftaya duymayı bekliyoruz sizde karın kasık ağrısı var mı
SH- ozgurrce ben ilk hafta çok kötüydüm ağrıdan yine iyiyim ama bugün hep bi afedersin akıntı kahve leke gibi 🥹
ozgurrce SH- olabiliyor ya akıntı, herkeste farklı farklı şeyler olabiliyor inşallah hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız yavrularımızı💖