Kızlar iğneyi saymadan 11.günüm , iğne günüyle beraber sayarsam 12.günüm. Testle etkisinin geçmesini bekliyorum sabah idrarıyla takip ediyorum ama hala silik çıkıyor. Takip eden var mı etki ne zaman geçecek ? Ya da etki geçmeden böyle silik devam edip koyulaşmayla gebelik öğrenen var mı acaba??