Hamzaft Hshshzgsghzhshs güzel geçiyor çok şükür hareketler çoğaldı ☺️🥰 siz nasılsınız sizin nasıl geçiyor 🌸
Endoplazmik Hshshzgsghzhshs merhaba canım 17 haftaya doğru gidiyorum hareket az yani emin olamıyorum,. Salı günü cinsiyet öğreneceğiz nasipse biraz heyecan var :)
ilknurr98 Hshshzgsghzhshs iyi gidiyor şükür hareketlerini iyice hissetmeye başladım bi de detaylı ultrason gününü iple çekiyorum 🤣
Baby-ES Hshshzgsghzhshs 18+2deyim artık baya baya hareketlerini fark ediyorum, uzun süre ayakta kalınca veya oturunca bel ağrım oluyor, bir de sık sık tuvalet 🌝 onun dışında her şey yolunda çok şükür 🙌🏻
Hshshzgsghzhshs Hamzaft benimde güzel geçiyor sırt ağrım var biraz onun dışında güzel ama elhamdülillah
Citirmom Hareket hisseden anneler acaba ilk gebeliğiniz mi? Ben daha hissetmiyorum ilk gebeliğim de merak ediyorum sabırsızlıklanıyorum🫠❤️ Hamzaft Endoplazmik ilknurr98 Baby-ES Rumeysaeliz
Hamzaft Hshshzgsghzhshs bana da erkek dedi doktor bakalım yarın kontrolüm var başka doktorda değişiklik olmazsa😁
zelihayaman1 merhwbkar hanımalr ben 14. haftaödayum ama sizin bulantılarnemzn gectı yerini iştah aldı😢
ilknurr98 Hshshzgsghzhshs benimde 11 gün kaldı gün sayar olduk inşallah güzel şeyler duyarız bebekler de güzelce gösterir kendilerini 🥹
Rumeysaeliz Hshshzgsghzhshs bende 17+6 hafta oldum bugün ama birkaç gün öncesine kadar ufak ufak hareket hissediyordum kaç gündür hissetmiyorum yarın kontrolüm bakalım inşallah sağlıklıdır ikinci gebeliğim 😕
ddeniz_ Kizlaaar bende 19 haftaligim bende detayliya girecem randevu bulabilirsem ama ben cok takiyorum kafaya bu detayli ultrasonu. Bir sorunda yok elhamdulillah simdiye kadar bu dusunceyi atmak istiyorum icimden
Hamzaft Citirmom evet canım ilk gebelikte genelde hemen hissedilmiyor.Benim 2. Gebeliğim korkma ama başlarda böyle oluyor sonra minik minik atmalar dönmeler hissetmeye başlıyorsun🥰
ilknurr98 Citirmom benim ilk gebeliğim 5 aylık hamileyim ama karnım baya bi büyüdü iç karnım dar olduğu için bu kadar net hissettiğimi düşünüyorum ama kişiden kişiye değişiyormuş heralde 🥰
Hshshzgsghzhshs Citirmom ben 17. Haftada başladım yavaş yavaş hissetmeye ama şuan 19+4 net bı şekilde tekmeleri dışardan gözüküyor yemek yedikten sonra özelikle hep hareketli maşallahı var 🥰