Nurylmz12 Kızlar 36+4 deyim ayaklarım şişmeye başladı ama biri diğerine göre daha şiş ödemli çok belli oluyor böyle olan var mı
NNanelimonn Benim de sağ ayağın sol ayağına göre daha şişti doktorum normal dedi korkulacak bir şey yokmuş 🥰