Kızlar merhaba , bir kaç gündür geçmeyen sızı ve ağrı ile dr a kontrole gittim 20. Haftalığız ve bebeğin başının çok aşağıda olduğunu ancak açılmam olmadığını söyledi Ağrı hissetmemin normal olabileceğini ancak istirahat ederek bebeğin pozisyonun değişmesi gerektiğini söyledi bu durumu yaşayan var mı ? Çok korkuyorum bir şey olacak diye