irmknmz Kızlar merhaba gebelikte kist problemi yaşayan var mı durum yaygın mı varsa rahatsızlıklarınız oluyor mu ya da uygulanan bir tedaviniz var mı
obli irmknmz benim 6 haftalıkken ultrasonda 5 cm kist göründü ve giderek küçüldü. Son kontrolde 1 cm e düşmüştü. Bakalım umarım yok olmuştur. Ekstra bir şey yapmadım doktorum geçer demişti zaten.
BerivanLina irmknmz benmde gebelikle birlikte kist gorundu sonra sordugumda gorunmedigini soyledi ya keseden dolayi gorunmuyordu yada kayboldu
dygsss irmknmz benimde var 2 cm dedi 3 aya kadar küçülür geçer önemli bişey değil bebeğe zararı yok dedi
ozgurrce benim de gebelikle birlikte kist oluştuğunu öğrendim 6haftalık 5cm. doktorum küçüleceğini söyledi ama çok ağrım oluyor
irmknmz ozgurrce benim de öyle şuann çok fazla kafama takmamaya çalışıyorum ama ağrı yapıyor bende de
obli irmknmz hayır normal olduğunu sadece ağrı yapabileceğini söyledi. Zaten kistler içi su dolu keseciklermiş ya küçülür ya da patlar dedi. Bebeğe de herhangi bir zararının olmadığını söyledi ikisi farklı yerde dedi.
MervEslinArden irmknmz 11+6 yım sağ tarafımda kist var büyüme de olmamış küçülmede şuanlık bana bi zararı yok şükür
Merve_cetiner Bendede kese görünmüyor ama 3 cm kist var dedi gebeliklerde oluşuyomuş böyle durumlar doktor öyle dedi