minikmucizem20 sancı tabi ki olur. İlki seseryan olup ikincisini normal doğum yapan kişiler azınlıkta olsa da var. Ki zaten sezeryan olan annelerin de zaten omcelkle sancınin gelmesini beklemesi gerekir ki vücut oksitosin salgılasin, sonrasında sezeryana gireblr. Yani planlı sezeryan değilse sancınin olması çok doğal zaten