Ozlem_Oren_003 Hamilelikte sürekli gaz sancısı çeken varmı ilk hamileliğimde olmamıştı 2 . hamileliğimde sürekli gaz sancısı çekiyorum sizce normalmi
tazebiirannee Ozlem_Oren_003 normal maalesef benim ilk gebeliğimde de olmuştu şuan yeni gebeyim yine aynı oldu 🫠
g_b1903 Ozlem_Oren_003 ben de yeni ogrendim cok gazim var bazen sıkışma yaşıyorum o derece ama bisey icsek bebege zarar diyorlar içemiyorum
_mucizem_ Ozlem_Oren_003 benim de aynı karnım davul gibi 16 haftadayım ilk hamileliğimde ben hiç gaz sorunu yaşamamışım diyorum mahvetti beni çözüm de bulamadım 🤦🏻♀️
baharhanimm Ozlem_Oren_003 merhaba ben de 15. Haftadayım ilk gebeliğimde yaşamadığım ne varsa yaşadım maşallah hamileliğin başından beri de gaz sorunu yaşıyorum bu haftalarda arttı daha da fazla :/
-Papatya33 Ozlem_Oren_003 en zor yanı Bana demir ilacı dokunuyordu kaç tane ilaç değiştirdim hatırlamıyorum