SalihaHakanetin Adetime 11 gün var ve ben bugün kanda hah baktırdım sonuç <2 sizce çıkmış erken modum çok düştü bi akıl verin bana lütfen geçen ayda olumsuzdu reflü oldum bu ay bi umut kan verdim ama çokmu sabırsız davrandım acaba içim içime sığmıyor pofff 😢😢
myangelson SalihaHakanetin yumurtlama gününüzü bilmiyorsanız adetten bu kadar önce kan vermeyin gecikme bekleyin. Şuan yumurtlama zamanında olabilirsiniz çok erken kan vermişsiniz.
gecegunesim SalihaHakanetin canım daha cok var zaten 15. Gün yumurta catlıyor daha tüplerden rahme gidecek tutuncak döllencek pekcok aşama var nasıl cıksın bu kadar erken. 🤭
hatseum12 SalihaHakanetin zaten şu aralar sizin yumurtlama zamanlarınızmış nasıl olacak hemen allahım ya
SalihaHakanetin Yasmncm öylemi dersiniz evde erken gebelik testide mevcut elimde eğer gecikme olursa onu da yapmayı düşünüyorum hayırlısı inşaallah ama moralim bozuldu açıkcası
TugceOrak SalihaHakanetin bu kadar erken çıkmaz zaten. Erken gebelik testinde de çıkmaz kanda da çıkmaz. Adet tarihinizi bekleyin moralinizi bozmamak için
Yasmncm SalihaHakanetin adet günü verin en net sonucu o zaman alırsınız ben 6 gün önce sabredemeyip test yapmıştım orda silik çizgi görünce kan verdim çok düşük çıktı
SalihaHakanetin Yasmncm aslında ilk geceliğimde bende 5 gün önce evde erken gebelik testi ile çok silik öğrenmiştim benim ilk gebeliğimde 6. Yılında nasip etti allahım bundada aynı şeyleri yaşrmıyım paniği yarattı sanırım bende ondan erken davrandım geçen ayda olmayınca 😞
SalihaHakanetin myangelson ovulasyon testi yaptım ona göre ilişki oldu ovulasyonun üzerinden gecen 7. Gün bugün
SalihaHakanetin myangelson yumurtlama ovulasyon testi ile tespit ettim yumurtlama oldu o yüzden kan verdim aslında
SalihaHakanetin gecegunesim aslında uygulamalar üzerinde ayın 6 ovulayın günü gösteriyordu ben riske atmadım ve ovalasyon testi yaptım yakalamak için uygulamadan 3 gün önce gercekleşti ovulasyon testte oyüzden erken davrandım sanki bilemiyorum
Mavili1480 SalihaHakanetin Yumurtlama üzerinden 8 gün geçti negatifti 10.gün pozitif oldu günler içinde bile değişebilir 🌸
gecegunesim SalihaHakanetin erken olmuş canm biraz daha bekle.çok zor burda cogumuz öyleyiz bekleyemıyoruz sabırsızlanıyoruz bi sevinip bi üzülüyoruz.rabbim isteyen tüm kadınların kucağını doldursun saglıkla gelsin minikler tez zamanda 🤲
myangelson SalihaHakanetin postu açarken bunu da belirtin çünkü herkes çok erken kan vermişsiniz derler 😊 yumurtlamayı görerek kan verdiyseniz biraz daha bekleyin bence bı 10. Gün falan test yapmak veya kan vermek en iyisi olur aslında en doğru 14. Gün ama 10. Günde de görülme ihtimali var tabi
SalihaHakanetin hatseum12 anlamadım ben ovulasyon testi ile yumurtlama zamanımı takio ediyorum böyle olsa kan verirmiydim sizce