Eskiden kişiden kişiye fark eder diyordum ama artık hamilelikten hamilelige fark ediyor 😁 ilk hamileligim ikizdi 26+4 de doğum yaptım maalesef iki çocuk olmasına rağmen karnım hiç yoktu 70 ile hamile kalıp 74 ile doğum yaptım şuan 2. Hamileliğim tek bebek 14 haftaligim ve karnım aşırı çıktı ve kiloluyum da yani normalde zayıflarin daha erken çıkarmış