Bu haftalarda olan arkadaslar ne durumdasınız. Nefes aldikca sırt bolgemde agri oluyor bazen kaburgalarim batıyor göğsüm daralıyor nefes almakta zorlaniyorim onceki haftalar arada bir oluyordu bugün aşırı olmaya başladı doktora sordum normal dedi ben hic böyle bisey yaşamamıştim.