Ftmaa28 Kızlar 14 gün oldu doğum yapalı dikiş yerimin bi tarafında içten yumurta gibi küçük bi şişlik var ele geliyo dokununca Doktorum geçecek dedi ama yine de tereddüt ediyorum geçmezse diye başına gelen var mı
Cosimaniehaus Ftmaa28 bende de vardı ama yumurta kadar büyüklükte değildi. İç dikişler olduğunu söylemişti doktorum. Köşelere de dikiş atılıyor o yüzden o sertlik demişti. Yine de bi muayene olun büyükse şişlik. Benim görümcemde enfeksiyon olmuştu iç kısımda hastanede yattı.
Cokistersengelerbence Ftmaa28 ben şubat 2022 de sezaryen doğum yaptım aynısı bende de vardı ve doktorlar dikiş başlangıç noktası geçecek dedi geçmedi. Ultrasonla vs baktılar kiste dönüşmüş şükür kötü huylu değil. Mutlaka takip edin geçmezse üzerinde durun.
Cosimaniehaus Esrailk bilmiyorum maalesef ben enfeksiyon yaşamadım. Morluk ateş normal değil ama mutlaka doktora gidin. Enfeksiyon ateş yapıyor bildiğim kadarıyla.