7 haftalık hamileyim düşük bugün dışarda çok durdum soğuktu yoruldum evdeyim şimdi arada kaşığıma ağrı giriyor kızlar bişey olmaz dimi değişik tam vajina üstü ağrıyor ama hepte değil arada korktum yatıyorum yani bi günden olmaz dimi kızlar insanlar o kadar çalışıp hamileler