mervedgnn44 Kızlar merhaba 2 ay önce sezaryen doğum yaptım doğum kanamam bittikten sonra 40dan sonra adet gördüm şuan adetimin 12. günü normalde 5 gün sürer bu sefer çok uzun sürdü ve hala kanamam geliyor bu durum normal mi yoksa kadın doğuma görünmeli miyim
tazebiirannee mervedgnn44 doğumdan sonra adet düzenliği normal ama isterseniz yine de danışın ben 8 ay sonra adet görmüştüm sonrada 1.5 ay arayla olmuştum 1 sene dolmadan eski düzenine girmişti
mervedgnn44 Bende uzun bir süre olmam diye beklerken kırktan sonra hemen oldum🤭kanamam uzun sürünce endişelendim ama düzensizliği biliyordum