hamcokelek33 Arkadaşlar 13+5teyim . Korktuğum şey oldu ve ayaklarım şişmeye başladı … 37 giyiyordum normalde ayakkabılarım dar gelmeye başladı. Sizce ingiliz tuzu su falan iyi gelir mi instada influencerlar yapıyor ya, yada sizin önerebileceğiniz bişey var mı
Leylaaa_46 hamcokelek33 erken şişmeye başlamış 35 den sonra başlıyor genelde . Tuza dikkat edin bol su için
zeynepramo hamcokelek33 çok erken şişmişsiniz ödem oluşuyor tuz vs yemeyin ayakta çok durmakta aşırı şişkinlik yapıyor varis çorabı da giyebilirsin
hamcokelek33 Leylaaa_46 en başından beri düşük tehlikem olduğu için genelde yattım :( çok yürüyüş vs yapamadım şimdi de plasentan aşağıda dedi doktorum yine genelde yatıyorum sanırım hareketsizlikten oldu