User658383839 Yarın 4D boyutlu ultrasona giricem çok heycanlıyım :))) Aç mı gidilmesi gerekiyor tok mu..?
Ayse_2807 User658383839 32 haftaligin yarın bizimde görüş günümüz nstye baglanicam ayrıntılı ultrosyona tokgitmistim
Mavi_rella User658383839 ben hep tok gidiyorum çok fazla dönmüyor aç olunca hep sırtı dönük zaten😂 ama siz tok gidin keyfi yerinde olsun bebişin🥰
Baby_B User658383839 tok gidin🙏🩷 Ceviz,kahve,cikolata,visne suyuda icerseniz hareketi icin iyi olur🩷 Ben en son 20+5 te gittim simdi 21+2deyiz Cumartesi detayli ultrasonumuz var🥰🥰
1Anneadayiiii User658383839 yarın bizim de görüş günümüzzz 🥲 12+1 haftalığız ikili tarama testi yapılacak Hayırlısıyla temiz çıkar inşallah 🌸💖🤲🏻
Ayse_2807 User658383839 görürsün Allah’ın izni ile insallah bendede şimdi bir heyecan bir korku varki sorma ikinci gebeliğim bu ilki çok kolay olmuştu aradan dokuz sende geçti inşallah buda ilki gibi kolay olur bu arada tatlı bisiler ye öyle gir ultrosona ben çok zor yüz resmi almıştım tatlı yememe ragmen inatla yüzünü sakladı paşam hep
User658383839 Ayse_2807 bende sabah korka korka gideceğim inşallah sıkıntılarimiz gitmiştir kist var demişti beynin de küçük korkma dedi ama insan yine de tedirginli 🥲