marryece ilk gittiğim de biraz soğuk buldum kendisini bir daha gitmem dedim ama eşim onunla başladın onunla işini sonuçlandır dediği için devam ettim, 5-6 kontrol gördüm kendisiyle kontorollerde iyiydi güler yüzlü ama biraz mesafeli bence hastaya karşı.