GamzeKKN emzirirken göğsün kahverengi kısmıyla birlikte emerse bebek zaten kolay kolay yara olmuyor bana ebe ilk doğumumda dopru emzirme yönteminin o şekilde olduğunu söylemişti. Gerçekten hiç yara olmadı. Ama her emzirmeden sonra tükürük kalmasın diye hep suyla silip kremledim faydasını da gördüm size de o şekilde tavsiye ederim. 🙂