Kızçeler bu hafta benim için sıkıntılı geçti bebek çok aşşağıda hareket ediyor ve şöyle söyleyim kasıklarımda kıramp girer gibi şiddetli sancı oluyor bir anlık bebek sanki kasığıma sokuşturuyor kendisini canım felaket acıyor. Bu ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde hiç böyle şeyler yaşamadım o yüzden şuan böyle kramplar acılar tuhaf geliyor. Bunu yaşayan varmı normalmi ? Yarın detaylı ultrasonum var bakalım ne dicek doktorumuz.