Selam kızlar. Burayı çok özlediğimi fark ettim. Hiç tanımadığın insanlarla farklı bir bağ oluşuyordu bazen sohbet bazen bilgi alışverişi bazen sadece dedikodu. Bir gireyim uygulamaya dedim tekrardan hamişlere birkaç cümle kurayım dedim.
27 Ağustos’ta normal doğum yaparak bebişimi kucağıma aldım ama hiç hikayemi anlatmayacağım çünkü bin tane hikaye okumuştum doğuma gitmeden. Hiçbirine de benzemedi doğumum her annenin kendine özel ve farklı doğumu oluyor. Bence siz de çok okuyup kafa karıştırmayın. Özetlemek gerekirse normal doğum yaptım 7 cmde epidural aldım sonra sağlıklı bir şekilde bebeğimi kucağıma aldım. Hiç korkulacak bir şey yok sancısı da geçiyor ağrısı da geçiyor. Anne olmak çok güzel bir şey kızlar şu an hamileliğiniz zor geçiyor olabilir hadi bitsin artık diyo olabilirsiniz. Ama sabredin sonunda harika bir duygu yaşayacaksınız size ne kadar anlatsam da boş. Sabırla o güzel günün gelmesini bekleyin. Ha bu arada önden söyleyim anne olmak çok zor özellikle doğum yaptıktan sonraki ilk birkaç gün çok zor. Ama asla gözünüz korkmasın çünkü annelik size öyle bir güç veriyor ki tüm zorlukları aşacaksınız dimdik bebeğinizin arkasında duracaksınız. Kendinize inanamıyacaksınız ben bu kadar güçlü müydüm diye. Klasik olacak ama anne olmak kadar hamile olmak da güzeldi her ne kadar zorlanmış olsam da. Bu günlerinizin tadını çıkarın sabırla bebeğinizi kucağınıza alacağınız günü hayal edin. İnşallah hepiniz bebişlerinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız. İnşallah hamile kalmak isteyenler de en kısa zamanda hamilelik yaşarlar