Gunduzanne 33-34den sonraya sakın bırakmayın, sürekli bi eksik çıkıyor, o valizi kapatamıyorsun, sonra enerjin kalmıyor, sürekli bişeyler ekliyorsun felan, 37 haftalık oldum yetişemiyorum, özellikle destek olanınız yoksa aman diyim erkenden yapın bitirin, erken mi olur diye düşünmeyin, ben eşimin rahatlığı yüzünden bu haftalara kadar kaldım, ha bugün yaparız, ha yarın yaparız diye diye 1 haftaya doğurucam 😅