Kızlar 7+2 günlükken bebeğimin kalbi durmuş. Kürtaj oldum iki hafta kanamam akıntım oldu kürtajdan 15 gün sonra yumurtlama olduğunu okudum bende 15. Günümde test yaptım pil çıktı ertesi gün tekrar yaptım hala pil olarak devam etti acaba hamilelik hormonları vücudumdan gitmediği için mi pil çıktı yoksa gerçekten yumurtlama mı oldu bu konuda tecrübesi veya bilgisi olan var mı