Hasret18ayaz Merhaba 🥰 14+3 olduk. Gayet iyiyiz. 12. Hafta doktor kontrolünde çok sık ve aşağıdan ağrım olduğunu söyledim. Ki kendisi de ultrasonda plasentanın aşağıda olduğunu söyledi. Ağır kaldırma, çok dinlen, istirahat et, mümkünse ayaklarını yukarı kaldır (bir iki yastık üzerine uzat) öyle yat dedi.
Plasentası aşağıda olan annelerde bu kasılma oluyor dedi. Sonradan gelişimle birlikte yukarı çıkmaya toparlanmaya başlar dedi.
Şimdi ise her an ağrı olmuyor. 8-13 hafta arası kadar sık değil. Ama olduğunda daha şiddetli oluyor arada bir. Artık korkmuyorum. Yukarı toparlandığını da hissediyorum. Hafiften göbüş de çıktı çünkü. Merak etmeyin yani, geçecek ✨✨ Sevgiler 🥰