26+1 olduk çift yumurta ikizlerimle. Çok ağırlaştığımı hissediyorum göbeğim acıyo taşıyamıyorum bazen. Bir de ayakta oldukça karnımda kasılma mı tam olarak bilmiyorum ama böyle bir anda toplaşma sertleşme gibi olup sonra gevşiyo ama ara ara oluyor oturunca geçiyo normal midir henüz doktoruma soramadım?? 🤦♀️