Elif317 merhaba ben bugün doktora gittim ayın 8 de kan verdim betam 53.358.35 çıktı ve bebeğin kalp atışını duyduk ama sonradan ikiz olma ihtimali çıkıyor mu yoksa hemen belli oluyor mu benim doktora göre 6+5 ama benim çocuğu kesin olduğu tarih de belli eminim de 4+5 sizce hem kalp atışı hem betanın yüksek olması nasıl oluyor