Kızlarrr bizimdee ikizlerimiz olacak doktor hersey saglıklı gidiyor dedi ama ben dün elazığdan diyarbakıra ziyarete gittim şuan biraz korkuyorum bişey olmuşmudur diye yani giderken düşünemedim ama 8 haftalıgız şuanda siz gittiniz mi böyle iki saat yol sürüyor ara ara molalar verdik