Merhaba . Bu benim ikinci doğumum . 38+5 te 3.610 kg ile dünyaya geldi.
Sabah 6 gibi hafiften karnıma agrı girdi çok önemsemedim uyudum sabah 8 gibi sıklaştı . Eşime haber verdim gelmesi için . Saat 9 gibi pembesi kırmızı akıntı vardı bu nişan dedim . 10.30 da eşim geldi artık sancılarım sıklaşmaya başladı . Saat 11.10 geçe hastaneye vardık . Doktor muayene etti 7 cm açıklık var deyince şaşırdık . 11.20 geçe odaya alındım biraz orada sancı çektim 9 cm açılmam olunca doğum haneye alındım 10 dk da geldi oğlum . Zor olan neydi derseniz kesinlikle doğum haneye alınınca orada ıkınma . Onun dışında kasılmalarım sancılarım dayanılmayacak gibi değildi . Bunun sebebi ilk doğumumda suni sancıyı görmüş biri olarak gerçek sancının bu kadar dayanılmayacak bir acı değilmiş onu anlamış oldum❤️
Hepinize kolay doğumlar nasip etsin Allahım