Nurtekee ben enfeksiyon olmuşum bütün vücudumu sarmış gittiğim acilde de ufak enfeksiyon var diyip gönderdiler daha sonra kanamaya döndü akıntım özele gittim. erken haftada nişanım geldiği için bebeğe de bulaşmış o da doğmak için zorlamış strese girmiş içerde kakasını yapmış stresten, doğmaya zorlayinca benim rahim yırtılmaya başladı acil sezaryene alındım uzun süre serumlu iğneli antibiyotik tedavisi gördüm ama bebek dayanamamış maalesef