Nurtekee teddy yünden anahtarlık yaptırdım bence en kullanışlısı da anahtarlık oluyor herkes kullanıyor ama isim yazılı vs olmayacak. Magnet falan olunca herkes asmıyor dolabına. Ben arkasına ayrı kart yaptırdım hoşgeldin deniz yazıyor anahtarlıkta yazmıyor. Bir de çikolata yaptıracağım madlen o kadar