Arkadaşlar benim dün gece sağ göğüs altında ciddi bir ağrı batma ama nefes alamıyorum sanki göğüs kafesim kırılmış gibi yatamıyorum öne eğil emi yorum dım dik durmam gerekiyor acil hastaneye gittin nst ye girdim sancımlarım az az vardı yarın sabah doktor muayne edicek telefonda doğum başliyor olabilir dediler çok korktum sizde böyle Durum yaşadınjz mı çok ciddi batma var bunun bebekle bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum hiç