İki gün önce vajinal muayene oldum bi sorun yoktu bebeğide gördük hatta ama bugün aşırı baş dönmesinden hastaneye gittim karından ultrasonla baktı başla hastane keseyi gördü bebeği görmedi çok ufak dedi ve kese etrafın hafif kanama var dedi çok önemli değil progestan kullanıyorum zaten korktum kendi doktoruma sordum bebeği görmedi dedim ultrasonla alakalı ola bilir dedi korktum biraz başına böyle bişey gelen varmı