mucizegebee Hamilelikten önce de sadece yüz üstü yatabiliyordum şuan da da aynı şekilde böyle bir zararı var mı bilgisi olan var mı acaba
Larraa Henüz bebek küçük olduğu için bir zararı yok dilediğiniz gibi yatabilirsiniz. Zaten ilerleyen haftalarda karnınız büyükçe istesenizde yüz üstü yatamazsınız 🌸
Tugba_turk46 ilaydaelcinn_1 ya bende 16. Haftama giricem yüz üstü yatınca karnıma sancı giriyor yatamıyorum sizdede oluyormu
mucizegebee @ilaydaelcinn_1 aynen sola yatınca baskı ağırlık hissediyorum sağa yatmaya da alışık değilim yüz üstü devam 🥹
Sedset Hamile olduğumu öğrendiğim andan itibaren yüz üstü yatmayı bıraktım psikolojik olarak ağrı giriyor 😂😂😂😂 ama çok özledim 😂