Crnarz bende bi önden düğmeli gecelik sonradan da kullanılacak birşey aldım,bide lohusa pijaması aldım ama sadece hastane için değil vallahi hep sonradan da giyebilirim düşüncesiyle aldım,çünkü hepsi aşırı pahalı bi kez giyilip kalırsa çok üzülürüm,suwende indirim vardı geçen haftalarda 109tl bişi tuttu aldıklarım..