Beybyi maalesef gonderdiginiz paralar karsi tarafin hesabina gectigi icin gonderim iptal olmuyor gecen sene bende 10.000 kusur dolandirilmistim surekli bu son bu son diyip , guvence icin , kasko icin , vergi icin diyip ucret istediler , sacma sapan inanip gonderip durdum , kargo kapiniza gelince gonderdiginiz butun paralari o sekilde geri alacaksiniz dediler . Cok gec olmustu anladigimda sikayet edecegim dedigim zamanda bizimde avukatlarimiz var istediginiz yere gidin demisti sakin boyle seylere inanmayin sakinnn