Ayten1994 Selam kizlar. 6hafta 3 gunluk gebeyim. Simdi camasirimda kahve rengde leke gordum. Sonra sildiyimde hafif kirmizimtil kahve rengle karisik akinti oluyor .kimde boyle olmus ve sorun yasamamis?
Neferut Ayten1994 Yerleşme kanaması olabilir ama doktorunuza görünmenizde fayda var her kanama düşük olacak diye bir şey yok ama kesinlikle doktorunuzu bilgilendirmelisiniz riske atmaya gelmez
clkssmelike Ayten1994 Ayten1994 merhaba bende aynı durumu yaşıyorum ve 6 haftalık hamileyim. Üstelik bebeğim rahmin sağına yakın yerleşmiş ve düşük riskim var. Prageston hem hap hemde iğnesini kullanıyorum. Bol bol istirahat etmen lazım. Hangi tarafına yatıyorsan o tarafa iğneyi vurdurma çünkü yağlı olduğu için çok yakıyor gece uyumakta zorluk çekebilirsin. Dediğim gibi sadece dinlenme ve istirahat ben izmirin en iyi doktorlarına gittim tek duyduğum öneri bu oldu.
myangelson Ayten1994 tamam düşük önleyici iğne o. İğneyi aksatmayin bol su için ve uzanın kendinizi yormamaniz lazım bir süre
myangelson Ayten1994 Allah’ın izniyle olmaz burada bir çok kişi yaşıyor böyle durumları gayet sağlıklı devam ediyor kötüyü düşünmeyin
Ayten1994 clkssmelike selam. Bende yerlesmesi falan iyi ama bi anda oldu. Her sildiyimde kahve rengine benzer akinti gibi leke var. Vurdum iyneni . InseAllah iyi olur. Bende dyufaston iciyorum.