Gg5348 Neutrogena’nın turuncu olan yüz temizleme jelini kullanıyorum, genelde banyoda 😂 Günlük kullanacak kadar vakit bulamıyorum 🫢🫠 Yüz için nemlendirici olarak yıllardır Bepanthol kremi kullanıyorum. Onlarca pahalı kremler denedim ama üzerine tanımıyorum.
Göğüsler içinse, göğüsleri nemli tutmak gerektiği için Lansinoh’un kremini kullanıyordum fakat sonradan farkettim ki Garmastan Pomad’ın üzerine yok. Emzirmeden hemen sonra onu kullanıyorum artık. Lansinoh’un kreminden daha iyi olduğunu deneyimledim 🌸